• Relacje w biznesie

    Niezależnie od branży, zawsze pracujesz z ludźmi.

  • Sukces to ludzie

    Niezależnie od branży w jakiej pracujesz, ludzie będą zawsze obecni w twoim biznesie. Partnerzy, wspólpracownicy, klienci, czy konkurencja - za każdym z tych słów kryją się konkretne osoby ze swoimi przekonaniami, wartościami i emocjami. Nauczymy Cię jak budować z nimi relacje, by pomagały w osiąganiu Twoich celów.

    Zależy nam na wprowadzaniu kultury zaufania i szczerości w relacjach biznesowych. Dlatego uczymy w jaki sposób budować relacje oparte o te wartości zarówno w firmie, jak i z klientami. Wiemy, że przynosi to rezultat w postaci oddanych pracowników i wiernych klientów.

  • Proponujemy

    Szkolenia

    Wiedza i umiejętności

    Proponujemy szyte na miarę szkolenia i warsztaty z komunikacji, obsługi klienta i sprzedaży.

    Coaching

    Indywidualny rozwój

    Pracujemy indywidualnie z managerami i właścicielami firm nad poprawą ich efektywności i wyników.

    MaxieDisc

    Style zachowań

    Oferujemy analizę stylów zachowań, która pomoże w lepszym zarządzaniu ludźmi i kontaktach z klientami.

  • Szkolenia

    Wierzymy w to, co robimy

    Sami bywaliśmy na różnych. Choć czasem trwały tylko kilka godzin, pozwalały nam doświadczyć i zrozumieć coś, czego nie wiedzieliśmy nigdy wcześniej, a co w bezpośredni sposób dotyczyło naszego życia - zawodowego, czy osobistego. Sprawiały, że potrafiliśmy na te same rzeczy zacząć patrzeć inaczej, a jednocześnie oferowały wiarygodną i sprawdzoną wiedzę.

    Jak pracujemy?

    Naszym szkoleniom przyświetla podobny cel. Programy naszych szkoleń tworzymy w taki sposób, by dawały szansę doświadczenia i przećwiczenia umiejętności, mechanizmów, sposobów myślenia czy idei. Zachęcamy też do refleksji i do odnoszenia ich do własnego życia - dzięki temu pracujemy w obszarze tego, co jest rzeczywiście ważne dla każdego z uczestników.

  • Co możemy Ci dać?

  • Budowanie zespołu

    By wzbudzić synergię

    Skonfliktowany zespół bardziej koncentruje się na wewnętrznych walkach niż na wspólnym działaniu. Proponujemy szkolenie, które pozwolą odkryć na nowo potencjał we wszystkich członkach zespołu i wykorzystać go dla wspólnego dobra.

    Budowanie relacji z klientem

    By dotrzeć do tego, co ważne

    Dobrze obsłużony klient nie szuka dalej. Przywiązuje się nie tylko do ceny, ale do tego, co mu proponujesz i poleca Cię dalej. W czasie tego szkolenia dowiesz się w jaki sposób można zdobyć zaufanie klienta i przełożyć to na sprzedaż.

  • Coaching

    Jeden z najbardziej efektywnych sposobów na wspieranie ludzi i organizacji w rozwoju.

    Według definicji ICC coaching jest procesem, którego głównym celem jest wzmocnienie Klienta oraz wspieranie Go w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany (w oparciu o własne odkrycia, wnioski i zasoby). Coaching który proponujemy jest takim właśnie procesem - poszerzania perspektyw, rozwojowych odkryć i znajdowania nowych dróg w momencie, gdy stare już nie wystarczają.

  • Kiedy warto?

    Efekty

    Chcesz zwiększyć swoją efektywność

    Dzięki coachingowi odkryjesz w jaki sposób pracować bardziej efektywnie - zarabiać więcej w krótszym czasie.

    Spełnienie

    Chcesz odczuwać większą satysfakcję z pracy

    Coaching pomoże Ci na nowo zyskać satysfakcje z pracy i zobaczyć jak łączy się ona z Twoją życiową misją.

    Ludzie

    Chcesz lepiej zarządzać ludźmi

    Coaching pomoże Ci lepiej porozumiewać się z innymi - tak byście dokładnie się rozumieli.

    Plan

    Utkwiłeś m martwym punkcie

    Coaching pomoże zaplanować ci dokładnie, krok po kroku drogę do osiągnięcia tego, co chcesz.

  • Jakie konkretnie efekty przynosi?

    96%

    klientów coachingu skorzystałoby z niego ponownie.

    86%

    firm deklaruje przynajmniej zwrot z inwestycji w coaching.

    700%

    to średni zwrot z inwestycji w coaching

    4x

    bardziej skuteczne są programy szkoleniowo-coachingowe od samych szkoleń.

  • Innowacyjny sposób badania stylów zachowań

    Maxie DISC jest modelem badania stylów zachowań, który wykorzystujemy w czasie szkoleń oraz coachingu.

    To bardzo trafne i efektywne narzędzie pomagające w zrozumieniu siebie, innych i polepszeniu komunikacji między ludźmi.

  • Korzyści

    Co konkretnie otrzymasz korzystając z badania MaxieDISC?

    Zwiększysz efekty

    Polepszysz atmosferę

    Zintegrujesz zespół

    Podniesiesz jakość