• Sztuka Słuchania

    Praktyczne warsztaty dla tych, którzy chcą lepiej słyszeć innych.
    By budować relacje, lepiej zarządzać i więcej sprzedawać.
    Nie tylko w biznesie.

  • Pamiętasz swojego najlepszego szefa?

    To był człowiek, który oprócz wiedzy miał jeszcze jedną, wyjątkową cechę. Potrafił zrobić coś takiego, że nie czułeś się przytłoczony Jego osobą, ale Twoja wiedza, idee, pomysły mogły ujrzeć światło dzienne i rosnąć, a Ty razem z nimi. To była osoba, która potrafiła dać Ci się wykazać, a nie udowadniała od razu, że nie masz racji, czy, że to co proponujesz jest bez sensu. Mam rację?

    A sprzedawcę, do którego chciałeś wracać?

    Świetnego, czyli takiego od którego chciało się kupować, nawet jeśli było drożej. Czy to nie był ktoś, kto jest był zainteresowany Tobą i Twoim dobrem, a nie tylko portfelem? Kogoś kto potrafił Ci powiedzieć: "Nie sprzedam Ci, bo to nie będzie dla Ciebie teraz dobre." Czy nie był to czasem ktoś, kto umiał się wsłuchać w to, czego naprawdę potrzebujesz i dawał Ci to odczuć? Ktoś, kto nie wiedział lepiej czego chcesz, ale dokładnie cię o to zapytał, dał czas by to powiedzieć i dopiero potem zaproponował to, co dokładnie spełniało Twoje oczekiwania?
    Można by pewnie jeszcze dalej szukać przykładów: nauczycieli, lekarzy, doradców, którzy naprawdę zapadli nam w pamięć. Widzisz ich w swojej wyobraźni?

    Wiesz co ich łączy?

    Oni przede wszystkim potrafią słuchać. A ludzi zapamiętujemy nie z tego jak się prezentują - a z tego jak w ich towarzystwie się czujemy. I pierwszym krokiem do tego, by czuli się w naszym towarzystwie wyjątkowo jest szczere, autentyczne wysłuchanie ich. I to takich ludzi zapamiętujemy w swoim życiu.

    Dopiero potem możemy zbudować autentyczną relację - powiedzieć co możemy dla nich zrobić, przekonać do zmiany, złożyć jakąś ofertę. Najpierw jednak musimy ich usłyszeć - a to czasem nie jest łatwe...
    I właśnie dlatego warto nauczyć się dobrze słuchać!

  • Dla kogo to szkolenie jest

    Jeśli chcesz usłyszeć głębiej i bardziej - to z pewnością skorzystać.
    Mam jednak poczucie, że przyda ci się to zwłaszcza, gdy:

    Prowadzisz firmę

    Ponieważ dzięki temu szkoleniu będziesz lepiej słyszeć swoich pracowników i klientów - zbudujesz z nimi relacje, których nie będą chcieli zrywać.

    Sprzedajesz

    Dlatego, że poznasz lepiej swoich (potencjalnych) klientów - dowiesz się jak usłyszeć ich potrzeby i lepiej pomożesz im swoim produktem.

    Zarządzasz innymi

    Jeśli zaczniesz głębiej słuchać, to ludzie będą CI bardziej ufać. Będziecie mogli skuteczniej osiągać razem Wasze cele, a ty będziesz lepiej ich wspierać.

    Masz kontakt z klientem

    a zwłaszcza, jeśli Cię to dużo kosztuje... To szkolenie pozwoli Ci zrzucić z siebie część tego cieżaru i swobodniej poczuć się kontaktach z klientami.

  • Czego konkretnie doświadczysz?

    Będziemy rozmawiać o:

    1

    O Twoich emocjach

    Znasz to uczucie, gdy ktoś do Ciebie mówi, a Ciebie zalewa fala złości, smutku, irytacji lub poczucia winy i zamiast skupić się na tym co mówi Twój rozmówca zajmujesz się właśnie tym, a po rozmowie jeszcze przez długi czas musisz się zbierać, by dojść do siebie?
    W czasie szkolenia dowiesz się jak rodzić sobie ze swoimi trudnymi emocjami, by one nie miały na Ciebie negatywnego wpływu - ale by były źródłem Twojej siły.   

    2

    O emocjach Twojego rozmówcy

    Czasem jednak to nie Twoje emocje grają tu najważniejsza rolę. Zdarza Ci się mieć do czynienia z ludźmi, którzy są wzburzeni, poirytowani, lub bardzo smutni? W czasie szkolenia dowiesz się jak "zaopiekować się" emocjami Twojego rozmówcy w taki sposób, by one przestały być przeszkodą w Waszym kontakcie, ale by zaczęły być podstawą Waszej relacji.

    3

    O tym jak obudzić w sobie ciekawość

    Wiesz, że potrafimy mówić z prędkością ok 120 słów na minutę, a słuchać trzy razy szybciej? Słuchając zostajemy ze sporą ilością niewykorzystanych zasobów - które warto wykorzystać właśnie na słuchanie. W czasie szkolenia dowiesz się jak to można zrobić.

    4

    I jak dojść do tego co naprawdę ważne?

    Czyli jak usłyszeć to, co naprawdę kryje się za słowami... W czasie szkolenia nauczysz się kilku sposobów docierania do tego co naprawdę istotne dla Twojego rozmówcy. Wiesz dlaczego to ważne? Ponieważ dopiero wtedy, gdy Twój rozmówca będzie miał poczucie zrozumienia i wysłuchania będziesz w stanie pójść dalej - i powiedzieć o co Tobie chodzi.

    Dowiesz się tu:

    • jak i kiedy warto zamilknąć,
    • jak wzbudzić w sobie ciekawość,
    • jak dostroić się do sposobu mówienia klienta,
    • jak odkryć to, co dla niego naprawdę ważne,
    • jak wykorzystać do lepszego słuchania reguły tworzenia opowieści i improwizacji, 
    • jak zadawać odpowiednie pytania by lepiej usłyszeć to, co ważne.

    I wreszcie - jaka jest różnica pomiędzy słuchaniem dla siebie, a słuchaniem dla Twojego Rozmówcy - i co może dać Ci jedno i drugie.

  • Dla kogo to szkolenie nie jest?

    Powiedzmy to sobie na początku. W czasie szkolenia nie będę uczył technik czy trików na to jak "przesłuchać" naszego rozmówcę. To nie będzie czas o tym jak uprawiać small talk, ani tani networking. To też nie będzie szkolenie o tym jak nauczać innych, by w końcu mnie zaczęli słuchać. Będę uczył jak usłyszeć tego, kto naprawdę stoi przed nami - czasem chroniąc się za maskami i pancerzami. To może nie być łatwy proces, ale wiem, że na jego końcu stoi coś głęboko prawdziwego. I wiem, że warto. To jak wchodzisz w to?

  • Co mogę Ci zaproponować?

    Szkolenie

    inwestycja: 497 zł

    Udział w 7-mio godzinnym warsztacie, dzięki któremu dowiesz się jak poradzić sobie z własnymi emocjami, usłyszeć Twojego rozmówcę zza jego emocji, a także dojść do istoty tego co dla niego ważne.

     

    Konsultacje indywidualne

    Inwestycja: 247 zł

    W czasie indywidualnych konsultacji (osobiście, przez telefon lub skype) będziesz mieć okazję przepracować ze mną te rzeczy, które utrudniają Ci usłyszenie tych, na których Ci zależy. Dotkniemy tego co konkretnie Tobie stoi na przeszkodzie w dobrym, głębokim i skutecznym słuchaniu.

    Szkolenie oraz pakiet 3 konsultacji

    Inwestycja: 997 zł

    Najbardziej polecane rozwiązanie:

    w czasie szkolenia dowiesz się i przećwiczysz radzenie sobie z własnymi emocjami i emocjami Twojego rozmówcy, a podczas konsultacji będziesz mógł przepracować to, co dla Ciebie jest szczególnym wyzwaniem.
    Dodatkowo otrzymasz 20% zniżki na ewentualne kolejne konsultacje.

  • Co mówią uczestnicy?

    Zapisałam się na warsztaty z ciekawości...

    Bo przecież wszyscy słuchamy i pozornie nie wygląda to na nic skomplikowanego. Mhm... Spróbujcie w takim razie podczas rozmowy „zatopić się” całkowicie w to, co słyszycie, zamiast obmyślać już odpowiedź lub czekać na moment, kiedy będziecie Wy mogli coś powiedzieć. Nie jest łatwo, prawda? Krzysiek uczy słuchania na zupełnie innym poziomie! Na poziomie wysłuchania, usłyszenia. Ilu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć o ludziach, kiedy naprawdę się ich słucha... Bardzo polecam warsztaty!!!
    Marta Kaszyńska - Vendita Kraina Wina

    Dziękuję za te warsztaty o sztuce słuchania.

    Przyszedłem z założeniem, że chcę lepiej słuchać pracowników, bo mam wrażenie, że mi to nie wychodzi. Wracam z warsztatów z przeświadczeniem, że usłyszałem przede wszystkim samego siebie, że lepiej słysząc siebie będę mógł dopiero dobrze usłyszeć innych, żonę, dzieci, współpracowników. Dzięki.
    Tomasz Ratajczak - Prezes Zarządu Lorien Group Sp z o.o. Sp. k.

    Moją opinię piszę kilka dni po szkoleniu i mogę już powiedzieć, że to co usłyszałem naprawdę działa.

    Dziękuję za bardzo wartościowe dla mnie szkolenie.
    Uświadomiło mi ono, ile dodatkowych informacji można usłyszeć, które nie są zawarte bezpośrednio w słowach rozmówcy. To niezwykle przydatne zarówno na gruncie rodzinno-towarzyskim jak i biznesowym.
    Fajne było też to, że prowadzący potrafił stworzyć klimat współpracy grupy, w którym dodatkowo uczyliśmy się wzajemnie od siebie.
    Moją opinię piszę kilka dni po szkoleniu i mogę już powiedzieć, że to co usłyszałem naprawdę działa."

    - Rafał Lusina - Haba RL.

     

    Polecam każdemu, kto chce słuchać i być słuchanym...

    ...Mam wrażenie, że ostatnio wymieniamy się tylko z ludźmi komunikatami, zarzucamy informacjami. Przyjmujemy wiadomość i odchodzimy. Coraz rzadziej mówimy o uczuciach i tym co dla nas ważne. Wstydzimy się uczuć, zwłaszcza tych dobrych, bo czytając fora internetowe wydaje mi się, że te złe samoistnie z nas wypływają. Nie umiemy mówić, więc i nie umiemy słuchać. Dlatego polecam te warsztaty każdemu, komu zależy na tym aby słuchać i być wysłuchanym.
    Agnieszka Wilczyńska - Puls Gminy Dopiewo

    To chyba jedne z najlepszych warsztatów w jakich brałem udział.

    Krzysztof dał do zrozumienia, że posłuchać trzeba nie tylko innych, ale w szczególności siebie. Po tych warsztatach umiem słuchać i zadawać otwarte pytania podczas rozmowy. Poznałem prawdziwe znaczenie słyszanych komunikatów.
    Daniel

  • Terminy

    Gdańsk

    25 stycznia 2019 r.

    Warszawa

    26 stycznia 2019 r.

    28 lutego 2019 r.

    Poznań

    28 stycznia 2019 r.

    8 marca 2019 r.

    Łódź

    1 lutego 2019 r.

    Kraków

    15 lutego 2019 r.

    Lublin

    1 marca 2019 r.

    Wrocław

    29 marca 2019 r.

  • Zapisz się na szkolenie!

  • Masz jakieś pytania?

    Chętnie odpowiemy!

  • Kurs on-line

    Nie możesz uczestniczyć w warsztatach? Już niedługo ruszamy z kursem on-line - jeśli chcesz się o nim dowiedzieć, zapisz się na newsletter.